Információk az EBÉDRENDELÉSi rendszer februári leállásáról (Multischool program átállás)

Tisztelt Szülők!

 

A Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatal Intézményfelügyeleti Osztályának tájékoztatója a közétkeztetési adminisztrációs rendszer változásáról:

 

A jelenleg működő rendszer (Multischool 3, amelyen keresztül az étkezéssel kapcsolatos adatfeldolgozás történik) teljesen leáll 2022.02.14 – 02.28 között.

Márciusi ebéd csak február 5 – 13. között rendelhető!

Ezután március 1-ig semmilyen procedúra nem végezhető, sem a webes felületen, sem ügyintéző közreműködésével. Így az alábbiakra február utolsó két hetében semmilyen módon nem lesz lehetőség:

  • rendelés;
  • lemondás;
  • adat lekérdezés/módosítás;
  • számlanyomtatás.

A jelenlegi adatok áttöltését követően, március 1-től az új (Multischool 4) rendszer elindulása teszi ismét lehetővé az ügyintézést, a felület használatára vonatkozó konkrét változások egyelőre nem ismertek.