Beiratkozási tájékoztató
Tisztelt Szülők!
A 2024/2025. tanévre a beiratkozás időpontja 2024. június 27. 9-12 óra között.
A beiratkozás folyamatához segítséget nyújtó tájékoztató ITT olvasható.
Az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó tájékoztató ITT olvasható.
A beiratkozáshoz a felvételi határozatban felsoroltak szükségesek.
A soltvadkerti gólyatáborban az önkormányzat rendelete alapján a nagycsaládosok kedvezményes díjjal vehetnek részt. A kedvezmény érvényesítéséhez a táborban le kell adnunk az alábbi nyomtatványt: étkezési kedvezmény nyilatkozat
Kérjük, hogy az érintettek ezt a nyomtatványt kitöltve és aláírva hozzák magukkal a beiratkozáshoz (aki nem nagycsaládos, az viszont ne töltse ki, és ne is hozza magával).
A gólyatábor részvételi díját a beiratkozás során lehetséges befizetni.
Egészségügyi adatlap:
7. évfolyam egészségügyi nyilatkozat
9. évfolyam egészségügyi nyilatkozat
Amennyiben lehetséges, az egészségügyi nyilatkozatot, a beiratkozásra hozzák magukkal kitöltve, aláírva!
Az állam által használatba adott laptopokkal kapcsolatos teendők:
Akik kaptak ilyen laptopot, de nem a Közép-Pesti Tankerületi Központ iskoláiból (XIII. és XIV. kerület) érkeznek, azoknak a laptopot az általános iskolában vissza kell adni, ezeket nem tudjuk a Szent István Gimnáziumba átirányítani.
Akik kaptak laptopot, és a Közép-Pesti Tankerületi Központ iskoláiból (XIII. és XIV. kerület) érkeznek, azoknak a laptopját át tudjuk irányítani a Szent István Gimnáziumba, melynek menete a következő:
1. A laptopot az általános iskolai TESZEK eszközmenedzsernek át kell adni tartozékaival együtt (doboz, töltő, egér, táska) átadás-átvételi jegyzőkönyv ellenében.
2. Az általános iskolai eszközmenedzsernek a KRÉTA TESZEK moduljában rögzíteni kell a visszavételt, ezzel a laptop szabaddá válik.
3. A tankerületi központi adminisztrátornak jelentenünk kell az érintett laptopok TESZEK azonosító számát (pl. CAF-2589 vagy BAK-8542), és ő áthelyezi a gépet a Szent István Gimnázium állományába.
4. Ezek után a laptopot hivatalosan ismét ki tudjuk adni akkor, amikor a diák a Szent István Gimnázium KRÉTA felületén megjelenik.
A fenti folyamat minél flottabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy az alábbi kérdőíven adják meg a szükséges adatokat (tanuló neve, leendő osztálya, a laptopért felelősséget vállaló személy adatai [neve, anyja neve, születési helye és ideje], a laptop TESZEK azonosítója, a laptopot kiadó iskola neve):
https://forms.gle/CqjY4ABoGBNH5ZQW9
Azoknak, akik kedden (06.25.) estig kitöltik a kérdőívet, a beiratkozáskor már nagy valószínűséggel meg tudjuk oldani a laptop hivatalos átadását.
Akik nem kaptak laptopot, vagy nem kérték az iskolaváltás miatt, szeptember elején az iskolai oktatási célú állományból igény szerint a készlet erejéig kaphatnak.
Igazgatóság