MENZA

Iskolánkban 2023 októberétől önkiszolgáló rendszerű étkeztetés működik, melynek keretein belül az ebédelésre jogosultak szabadon választhatnak az elérhető kínálatból és az elfogyasztásra szánt mennyiséget is – a mértékletességet szem előtt tartva – maguk határozhatják meg.

Felhívjuk a figyelmet, hogy technikai okokból a megrendelés során A vagy B menü választására van szükség, azonban ez nem jelent tényleges menüválasztást! Ebédeléskor az aktuálisan elérhető kínálatból történik a fentiek szerinti önkiszolgálás.

A szeptemberi étkezést augusztusban a szokásos idősávban lehet megrendelni, új beiratkozók számára lejjebb vannak a részletek.

 

Csak ebéd van, azt WEBES REGISZTRÁCIÓT KÖVETŐEN LEHET RENDELNI, majd ennek alapján egy érvényes vonalkóddal belépve tudják az ebédlőben fogyasztani.

A FOLYAMAT:

1. “MENZA REGISZTRÁCIÓS ADATLAP” kitöltése (beiratkozáskor – 2024.06.27.);

2. a lapot eredeti aláírással ellátva az osztályfőnöknek kell átadni;

3. a szülő által az adatlapon megadott e-mail címére augusztus közepéig részletes tájékoztató levelet küldünk;

4. a levél alapján regisztrálni kell az internetes ebédrendelő felületen;

(a regisztráció még nem jelent megrendelést)

5. a szeptemberi kezdésre augusztusban kell rendelni, a vonatkozó dátum, mindenkinek a tájékoztatójában lesz;

6. a rendelés nem automatikus, tehát havonta meg kell tenni, és mindig egy hónapra előre lehet;

7. az ebédlői vonalkódot tanévkezdéskor kapják meg a diákok.

Az adatlapon kell jelölni például:

– ha kedvezményezett (nagycsaládos, egészségkárosult, stb.);

– ha diétás étrendet kér;

– ha ÁFÁS számlát kér.

Az adatlaphoz ne mellékeljen semmilyen dokumentumot, se kedvezményre vagy diétára vonatkozó igazolást, se kérelmet, mert az adatlapok feldolgozása alapján felvesszük a kapcsolatot az érintettekkel, és egyénileg egyeztetjük, ha szükség van valamilyen egyéb iratra.

Alapértelmezett a bankkártyás fizetés, aki mégis átutalást választ, annak külön eljárás szerint kell majd intéznie az ebédügyeket – erről is e-mailben küldünk tájékoztatást. Nincs lehetőség sem készpénzes, sem postai csekkes fizetésre!

NAGYON FONTOS:

Évről évre tucatnyi diáknak az első napokra probléma az ebéd biztosítása, ennek mindig az adatlapra írt e-mail cím az oka. Mivel az ügyintéző nem fér hozzá máshonnan az elérhetőségükhöz, ezért kérjük, hogy az adatlapon olvashatóan, egyértelműen adják meg olyan fióknak a címét, amit rendszeresen olvasnak!

 

ügyintéző: koordinator@szigbp.hu

 

Koordinátor